I feel happy

Szóval csütörtökön takarítottam meg ilyesmi, aztán délután felmentem MSN-re. Gilly azonnal rám írt, hogy nem akarok-e átmenni medencézni. Akartam. Egész nap felhőtlen volt az ég, de persze mire megérkeztem, jöttek az esőfelhők. Elkezdtünk pizzát sütni, és hú mindent, amit találtunk ráhajigáltunk. Például banánt.
Aztán mikor kész lett, a vihar abszolút elért, na és anya ekkor hívott fel, hogy ugye otthon minden ablakot bezártam. Természetesen nem. És így gyorsan Gillyvel biciklire pattantunk, és hazajöttünk, ablakokat becsuktuk, és visszafelé, komolyan úgy mentünk, hogy az esőtől egy méterre se láttunk el, kb. két másodperc alatt szarrá áztunk. De csodák csodájára, a kontaktlencséim nem estek ki.
Visszaérve, megkóstoltuk a banános pizzát. Hát khm... lehetett volna rosszabb is. Ahogy a banánra ráégett a reszel büdössajt (mivel természetesen trappista nem volt), és ropogós külső borítást adott neki, belül viszont ilyen undorító folyékony trutymó volt az egész banán. Nem fogjuk szabadalmaztatni az ötletet.
Szóval nagyon jól éreztem magam Gillyvel. Neki tényleg ugyanolyan az élete, mint nekem. Szóval van vagy nyolc legjobb barátja (mint nekem), eljár ide-oda (mint én), és tényleg ugyanolyan az életfelfogása, mint nekem.

Pénteken volt a szülinapi bulim. A meghívottak: Rachel, Anne, Jen, May, Wendy, Dan. Először Jen érkezett, aki letesztelte a tortillámat (finom lett). A többiek is megérkeztek lassan, eszegettünk, iszogattunk a kertben, macskáztunk, tollasoztuk, játszottunk, de a tetőpont egyértelműen a Ház Show! volt.
Ötödikben csináltam a saját showműsoromat nyáron egy webkamerával, mert unatkoztam, és nagyon GÁZ!!! Szóval hülyén nézek ki, hülyén beszélek (és hülyeségekről), hülye ruhákba öltözök be, és minden olyan VÁ! És tényleg akkora baromságokat mondtam, pl.: 'Barátságokról szóló filmek: Barátok közt, Jóbarátok, (..), Julianus barát, ...' Öcsém... szóval ezt végigröhögtük, én a kanapé mögött fetrengtem.
Ezután ciki sztorikat meséltünk, ami szintén nagyon vicces volt.
Szóval jól sikerült a bulim.
Amit kaptam:
Racheltől: egy igazi, élő bonsait - nagyon remélem, hogy nem nyírom ki.
Annetől: két saját készítésű karkötőt, egy gyűrűt, és szemhéjfestéket.
Jentől: egy lila lopásgátlót - nagyon menő, és remélem húg-álló.
Wendytől: egy szép dobozt, és benne egy olyan nyaklánc amit tök régóta szeretnék.
Maytől: egy könyvet, ami a fülszöveg alapján tök jó, és ráadásul kétnyelvű, tehát hasznos is.
Dantől: egy igazi POSTAKOCSIT, aminek a monogramom a rendszáma, és ilyen hintó-forma, de nagyon jól néz ki.
A nyelvvizsgaközponttól: a nyelvvizsgámat!!!! Összesítésben 78%, és tegnap este tudtam meg, és öt percig sikoltozva ugráltam, annyira örültem. Amúgy mindenki, aki az osztályból most nyelvvizsgázott, megszerezte, szóval grat nekünk!! :D

Ma meg lesz az osztálybuli, holnap szülinapom, aztán Chris-reggel. Jó ez így.