School..

Most nem tudom miről akarok írni.
Jó kedvem van.
A szombat-vasárnap nagyon jó volt a lányokkal. Rachel cicája, Bogyó nagyon édes. Olyan játékos, mint Cilike kiskorában. Bár miután hazaértem, Cili konkrétan szétmarcangolta a kezem. Hol vannak azok a puha cicakarmai?
Hát, ma nem történt semmi érdemleges azon kívül, hogy a Vörösmarty-dogám 5-5 lett, és a töri is. Király.

Kicsit aggódok, mert holnap csináljuk a tanári ajándékokat. És egyszer egy hónapja ofőn megemlítettem, hogy kéne rajta gondolkodni, ami az egész osztálynak egyenlő azzal, hogy én elvállalom, hogy ezt most megcsinálom. Hát osztályfb-n is elhintettem, hogy mindenki jöjjön segíteni, de nem tudom. Ahogy magamat ismerem, senki nem fog eljönni. Vagy ha igen, ott fogják várni, hogy mondjam mit csináljanak, amiről nekem tulajdonképp gőzöm sincs. Nem vagyok túlzottan kreatív. A kézügyességemről ne is beszéljünk...
De mindegy, ezen is túlleszek.

A sulinak hamarosan tényleg vége: holnap írok egy fizikadogát, aztán egy növényfelismerést bioszból, azt csá. Vége a 10.nek. Már fogalmazom a szokásos évértékelő írásomat.
Csak nyelvtanból leszek négyes, a többiből megkapom az ötöst. Jövőre viszont rá kell kapcsolnom a tanulásra. Komolyan gondoltam az Abu Dhabit, és ahhoz eredmények kellenek. OKTV-k, ilyesmi.
Na, mára ennyi.