I believe in fairytales

Túléltem a tegnapot. A csalódástól, hogy Chris még mindig beteg eltekintve, egész jó nap volt. A nő tűrhetően viselkedett. Közölte, hogy Baradlay Richárd óta nincs a Földön igazi férfi. Én meg közöltem volna, hogy Baradlay Richárd nem is létezett.
A szóláncozást folytattuk, csak ezúttal híres ember-nevekkel. Ismét nagyon vicces volt.
Wendyvel este/délután az első angol nyelvvizsga előkészítőnkre mentünk. Négyen voltunk a csoportban. Szóval nem valami nagy teljesítmény, hogy mi voltunk a legjobbak. A tanár vicces volt. Első mondata: Üdvözöllek a titeket a....., és 2011 tavasza van. xD
Ez tulajdonképpen tök lényegtelen. Ami fontos, hogy megtaláltam Gergőt. Nem tudom, miért ne írhatnám le a nevét. A könyvemben nem szerepel.
Szóval oviban volt egy miniatűr tündérmesém: mily meglepő, szerelmes voltam végig Gergőbe. (nem tudom megítélni, hogy akkoriban milyen valódi szerelmet voltam képes érezni. Ez hülye mondat.). Egy évvel idősebb volt nálam, és az utolsó ovis napján, a nyári szünet előtt, bevallottam neki, hogy szeretem. És azt mondta, hogy ő is szeret. Egész nap együtt voltunk, fogtuk egymás kezét, üldöztük a kicsiket. Ebédnél a lányokat otthagyva, egyedül beültem a fiúk asztalához. Délután jött érte az anyukája. Azóta nem láttam. Csak a keresztnevét tudtam, és hogy melyik általánosba járt. Próbáltam myVipen, iwiwen, stb. megkeresni, de nem találtam. De most facebookon megvan. Azt hiszem.
Amúgy nem tudom, hogy igaz-e a történet. De alsóban annyira kapaszkodtam az emlékbe, hogy hozzám nőtt. Chrisnek is emiatt vallottam be, hogy szeretem. Eszembe se jutott (először), hogy rosszul is végződhet. Mert hogy én egy tündérmesében élek.
Most már nehéz elhinni, hogy valaha valaki szeretett.
Szóval megtaláltam. Nem vagyok biztos benne, hogy ő az... de olyan ismerős. Szerintem ő az.
Tizenegyedikes, jól néz ki, zongorázik, szóval ő a tökéletes pasi. Ja, és nagyon jó zenét hallgat.
És Jen, Rachel, és Emma is azt mondta rá, hogy jól néz ki. Ami nagy szó. Mármint, hogy ennyien egyetértünk. Tényleg jó pasi.
Írtam neki egy barátságos, melyik oviba jártál üzenetet.
Hülye vagyok.